Felhasználási feltételek

Az alábbi szerződés magyar nyelvű. A szerződés nyomtatásához kattintson ide.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webhelyünknek figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Az oldal működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll! info@kokuszolaj.bolt.hu. Tel: (+36 70) 7733 682

Az Vitaminaura ltd. kijelenti, hogy a webhely működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozásnak megfelelően végzi.

I. Üzemeltető

  1. A www.Kókuszolaj.bolt.hu webhelyt az Vitaminaura (ltd.) kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
  2. A Szolgáltató cégneve: Vitaminaura Limited Company.
    A Szolgáltató rövidített neve: Vitaminaura ltd.
  3. A Szolgáltató székhelye: Seaview út 77-81.
  4. Cég e-mail címe: info@vitaminaura.com
  5. A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 09125432
  6. A Szolgáltató adószáma: 1152122810
  7. A szerződés nyelve: Magyar
  8. Elektronikus ügyfélszolgálat: info@kokuszolaj.bolt.hu.
  9. Telefonos ügyfélszolgálat (Hétköznap: 8-16 között): (+36 70) 7733 682

II. A szerződésben szereplő további megnevezések definiálása

  1. webhely: www.Kókuszolaj.bolt.hu illetve Kókuszolaj.bolt.hu internetes tartományok alatt elérhető tartalom.
  2. Felhasználó: az a személy, aki használja az Kókuszolaj.bolt.hu webhelyet.
  3. Rendelés: a Felhasználó vásárlási szándéka, továbbá a Megrendelő olyan személy aki vásárlási szándékát Rendeléssel jelezte.
  4. Csomag: a megrendelt termékeket tartalmazó küldemény, melyet a Szolgáltató futár útján juttat el a Megrendelőnek, vagy személyes átvételt biztosít részére.
  5. Vásárlás: olyan Rendelés, amelyet a Szolgáltató a Felhasználó vásárlási szándékát követően - elküldött megrendelés a webhelyon vagy e-mailben - külön e-mailben visszaigazolt - továbbiakban visszaigazoló e-mail.
    A visszaigazoló e-mail tipikus tárgyszövegének tartalma: Rendben = Elfogadva. A visszaigazoló e-mail megküldését követően válik a rendelés vásárlássá, mindaddig kizárólag vásárlási szándéknak minősül.
  6. Vásárló vagy Vevő: olyan Megrendelő, aki visszaigazoló e-mailt kapott megrendeléséről.
  7. A vásárlást biztosító szerződés a Megrendelő és a Szolgáltató között nem írásban jön létre, hanem ráutaló magatartással.

III. A szolgáltatás igénybevétele

  1. A megrendelések leadása a webhely felületén történhet elsődlegesen, illetve Telefonon és E-mailben lehetséges.
  2. E-mailben történő rendelés esetén, a Megrendelő a vásárolni kívánt termékek nevét, árát, a rendelt mennyiséget, illetve a postázási és/vagy számlázási címet köteles az info@kokuszolaj.bolt.hu e-mail címre megküldeni.
  3. A webhelyon a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, azaz a Felhasználó regisztráció nélkül is jelezheti vásárlási szándékát. A Felhasználó nem köteles előzetesen regisztrálni, amennyiben vásárolni szeretne.
  4. Postai levélben vagy SMS-ben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
  5. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére, bizonyos esetekben telefonon értesíti a Megrendelőt.
  6. webhelyon illetve e-mailben történő megrenedelés esetén, a megrendelés kizárólag a Szolgáltató visszaigazoló e-mailjét követően válik érvényessé. Mindaddig amíg a Felhasználó csupán csak rendelési szándékát jelezte, a megrendelés nem akítv, nincsen valós megrendelés. Telefonos megrendelés esetén - mivel a Szolgáltató nem rendelkezik a Megrendelő e-mail címével - így a megrendelés a telefonos megrendeléssel válik Vásárlássá.
  7. A Szolgáltató és Vásárló között írásos szerződés köttetik, jelen dokumentum, melyet a Szolgáltató elektronikus rendszerében tárol. Ez a szerződés érvényes mind a webhelyban, mind a telefonon, mind az e-mailben ladott rendelésekre.
  8. A megjelenített termékek házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.
  9. Amennyiben a Megrendelő valós SMS fogadására alkalmas készülék telefonszámát adta meg, úgy a Szolgáltató SMS értesítést is küldhet részére, a Vásárlás aktuális állapotáról.
  10. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás teljes díját.
  11. A Szolgáltató külön csomagolási díjat, vagy a szállítások során küldött SMS értesítések díját nem számítja fel.
  12. Amennyiben a csomag a Vásárló részéről nem kerül átvételre a futártól vagy személyesen, továbbá a Megrendelő a megrendelést a kiszállítás alatt mondja vissza, úgy a csomagolási illetve SMS díjakat, továbbá a szállítási díjat a Megrendelő köteles a Szolgáltató részére megfizetni. Ennek menetéről és mértékéről, a jelenő szerződési feltételek "Át nem vett csomagok" nevű pontja rendelkezik.
  13. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a Megrendelőt e-mailben vagy telefonon erről tájékoztatja, a megrendelés leadását követő 3 munkanapon belül.
  14. Jelen szerződési feltételekkel a Megrendelő a webhelyban leadott Rendelései során egyetért és elfogadja benne foglaltakat.
  15. A jelen szerződési feltételek nem ismerete, nem mentesíti a Felhasználót, Megrendelőt, Vásárlót felelőssége alól.
  16. A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legközelebb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
  17. A Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja.

IV. Elállási jog

  1. A Vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a termékek kézhezvételtől számított 30 munkanapon belül.
    A szolgáltató 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosít.
    A visszatérítés érvényes mind a termékek árára mind az esetlegesen kifizetett szállítási díjra is.
  2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
  3. A terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldheti vissza a Szolgáltató posta címére (Vitaminaura kft. 1119 Budapest, Kankalin utca 2.), aki 30 napon belül köteles a visszaküldött termék(ek) vételárát a Vásárlónak visszatéríteni. A Vásárló továbbá köteles elektronikus úton vagy a visszaküldött csomagban jelezni azt a bankszámla számot, melyre a visszatérítést kéri.
  4. Utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltató nem köteles átvenni.
  5. Elállás módja: írásban a Szolgáltató e-mail címére 30 munkanapon belül.
  6. Elállás esetén, a Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainak megtérítését.
    1. Amennyiben a Vásárló több azonos terméket vásárolt meg, és közülök többet is felbontott, úgy a Szolgáltató csak azoknak a terméknek az árát tudja visszatéríteni, amelyeket a Vásárló nem bontott fel. Több azonos termék vásárlása esetén a Szolgáltató kizárólag 1 darab termék árát tudja visszatéríteni.
    2. A Szolgáltató a termék árának visszatérítése előtt, megvizsgálja a felbontott termékben lévő tartalmat, így például kapszulák és tabletták esetén a kapszulákat, folyadékok, porok esetén a folyadékot illetve port.
      A Szolgáltatónak jogában áll visszatérítés előtt információt kérni a termék előállítójától (import termék esetén az importot végző cégtől), az adott termék minőségével, állagával, színével, illatával kapcsolatban.
      Amennyiben megállapítható, hogy a Vásárló által visszatéríteni kívánt (már felbontott) dobozban lévő tényleges termék (kapszula, folyadék, por, tabletta stb). ki lett cserélve, azaz nem azonos azzal, mint amit a termék gyártója előállít, úgy a vételárat a Szolgáltató nem köteles visszaszolgáltatni, jogában áll a többi termék árának visszatérítését is elutasítani.

V. Hibás árucikk

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. A sérült árucikket a Vásárló a kiszállító futár jelenlétében felvett jegyzőkönyvvel tudja igazolni. Kérjük minden esetben ellenőrízze csomagját a futártól történő átvételkor, és amennyiben sérült árucikkre bukkan a futár jelenlétében vegyen fel egy jegyzőkönyvet.
Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a cseréjét a Szolgáltatótól. Műszaki cikkek esetén, lehetősége van a hibás árúcikk javításának kérésére is.

VI. Adatok pontossága

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A Felhasználó vásárlásával egy időben tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Webhelyen publikált termékleírások, termékképek és egyéb ismertető anyagok, nem minősülnek részletes terméktájékoztatónak. A Vásárló a felhasználás előtt, gondosan elolvassa a csomagoláson található tájékoztatót, használati utasítást.

VII. A Regisztrált Felhasználó és a Megrendelő felelőssége

A Regisztrált Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról. A Regisztrált Felhasználó ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

Amennyiben a Regisztrált Felhasználó banki utalást jelöl meg fizetési módként és az összeget 15 munkanapon belül nem utalja át a Szolgáltató számlájára, a Szolgáltató a Regisztrált Felhasználó rendelését és magát a Felhasználót is törlheti a webhelyről
A Szolgáltatónak jogában áll abban azon esetben is törölni egy Regisztrált felhasználót, amennyiben egy megrendelt csomagot nem vesz át.

VIII. Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket a fejlécben található RENDELÉS / VÁSÁRLÁS hivatkozásra kattintva éri el.
  2. A megjelenő oldalon begépelheti az egyes termékekből kívánt mennyiséget, az oldal alján pedig kiválaszthatja a fizetési módot és a szállítási címet, ahová a termékeket kéri kiszállítani.
  3. A Megrendelés gombra kattintva, befelyezheti a rendelést.
  4. Az oldalon nem kell regisztrálni megrendelés rögzítéséhez.
  5. A megrendelés akkor sikeres, amennyiben a Megrendelem a Termékeket gomb megnyomását követően, megjelenik a Sikeres Vásárlás főcímmel rendelkező oldal.
  6. A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
  7. Telefonon és e-mailben is feladhatja a megrendelését. Mindkét esetben írja le / mondja be, a megrendelni kívánt termékek neveit, darabszámát, a szállítási és a számlázási címet.

IX. Fizetés és Szállítás

A webhelyban a Vásárlónak lehetősége van a termékek ellenértékét, tetszése szerint a következő módok valamelyikével kiegyenlíteni:

  • Utánvétes fizetéssel: készpénzzel fizetve közvetlenül a futárnak.
  • Banki utalással: előre átutalva a rendelés összértékét a Szolgáltató bankszámlájára.

A Szolgáltató bankkártya adatokat saját adatbázisában nem tárol el, a bankkártya adatok megadása minden esetben egy harmadik fél online felületén kerül megadásra, így ide vonatkozó felelőssége a Szolgáltatónak soha nem lehet. 

A szállítási idő a vásárlást követően maximum 3 munkanap. A Szolgáltató törekszik a lehető leggyorsabban kiszállítani a terméket. Az adott napon merendelt termék 1 munkanapon belül általában már úton van.
A csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja ki Budapesten kívüli településekre. A budapesti megrendelések 90%-át a Szolgáltató saját futárja juttatja el a Megrendelőhöz.

Amennyiben egy termék nincsen raktáron, a 3 munkanapos kiszállítást a Szolgáltató nem tudja garantálni, így ilyen esetben a Szolgáltató e-mailben vagy telefonon megkeresi a Vásárlót, egyeztetés céljából.

A Utánvétes fizetés esetén a megrendelt termékek összértékét és a szállítási díjat, a Csomag átvételekor a futárnak fizeti a Vásárló. Bankkártyás fizetés vagy banki utalás esetén a tranzakció a Csomag Vásárlóhoz történő kiszállítását megelőzően történik. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője, minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

A szállítási díj, a megrendelt termékek összértéke szerint változik, a következő táblázat alapján:

Vásárlás értéke Szállítási díj összege
10.000 Ft alatt Futárnak történő fizetés esetén: 890 Ft
10.000 Ft alatt Banki utalással történő fizetés esetén: 820 Ft
10.000 Ft felett Ingyenes!

MPL futárszolgálat Szállító

Amennyiben helyesen tölti ki az e-mail címet a rendelés során, a csomag feladásának napján e-mailt fog kapni. Az e-mail tartalmazza a csomag RAG számát. Amennyiben információt szeretne kérni a csomagról, úgy a RAG szám megadásával érdeklődhet az MPL ügyfélszolgálatánál: +36 40 / 31 32 33

Amennyiben a rendelés során megad mobiltelefonszámot, úgy a kiszállítás napján a reggeli órákban, SMS-t fog kapni az MPL-től, melyben jelzik a csomag adott napi érkezését.

X. Át nem vett csomagok

A Szolgáltató által megbíott Szállító 2 alkalommal kísérli meg a csomag kiszállítását a Vásárlónak, Megrendelőnek. Továbbá a Szállító rendelkezik a Vásárló által megadott telefonos elérhetőséggel, így amennyiben a Vásárló nem tartózkodik az általa megadott szállítási címen, megkísérli őt telefonon elérni, a csomag átadásához.

Amennyiben a Szállító kiszállítási kísérletei illetve a telefonos elérés sem vezet sikerrel, úgy a Szállító a csomagot visszajuttatja a Szolgáltatónak. Amennyiben a Megrendelő Utánvétes fizetéssel kívánta a termékek árát rendezni, úgy ha a kiszállítási kísérletek nem eredményeznek Csomag átvételt, a Szolgáltató a Vásárlónak kiszámlázza az 1200 forintos szállítási, csomagolási és értesítési díjat. A Vásárló köteles ilyen esetben a Szállítási díjat abban az esetben is megfizetni, amennyiben a számlán nem szerepel Szállítási díj, azaz a szállítás költségeit a Szolgáltató beépítette a termékek árába.

XI. Adatkezelés

Az webhely használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója (pl: Futárszolgáltat), mivel ilyen esetben a megrendelés kézbesítéséhez szükséges.

A webhely böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).Ezen adatokat Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Az Cookie-k engedélyezésének hiányában, a webhely nem működik 100%-osan.
Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.
A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített  adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Felhasználó nem kéri azok törlését. Az oldal használatához javascript és flash lejátszó is szükséges.

XII. Elektronikus üzenetek

A Szolgáltató jogosult a Felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni.
A küldött elektronikus üzenetekben a Felhasználónak a Leiratkozás hivatkozásra való kattintással, lehetősége van a további üzenetek küldésének a leállítására. Amennyiben az elektornikus üzenetben lévő Leiratkozás hivatkozás nem működik, úgy a leiratkozást írásban is kérheti, az info@kokuszolaj.bolt.hu e-mail címre küldött üzenettel.

XIII. Rendelés módosítás, törlés, adatbeviteli hibák

A Megrendelőnek lehetősége van a rendelés feladása után a rendelésben megadott adatok módosítására, törlésére. A Megrendelő a rendelés módosítását, a megrendelői adatok pontosítását vagy törlését, info@kokuszolaj.bolt.hu e-mail címre küldött üzenettel vagy telefonon a  (+36 70) 7733 682 számon teheti meg. Amennyiben e-mailben módosítja megrendelését, úgy a Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a Megrendelés módosításáról.

XV. Egyéb rendelkezések

  1. A Szolgáltató rendszere a Felhasználó aktivitásáról adatokat gyűjthet amelyek nem kapcsolhatóak össze a Felhasználó által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  2. A Szolgáltató adatokat gyűjt a Felhasználó Webhelyen folytatott tevékenységéről, viselkedéséről. Ezeket az adatokat a Szolgáltató a Felhasználók pontosabb és célirányosabb kiszolgálása érdekében végzi. A Szolgáltató információt kérhet a Felhasználtól vásárlási szokásainak megismerése céljából, melyre a Felhasználó nem kötelesek válaszolni.
  3. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak. Amennyiben a Felhasználó pontatlan vagy hibás adatokat ad meg, úgy a Szolgáltatónak jogában áll korlátozni a Felhasználót a Webhely hozzáféréséshez..
  4. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékképekből fakadó félreértések miatt.
  5. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékismertetőkből fakadó félreértések miatt.
  6. A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
  7. A webhely megrendeléseinek kiszállításához, az MPL futárszolgálat a partner. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni, vagy olyan címet, ahol ebben az időszakban tartózkodik. A futárszolgálat 2 alkalommal kézbesítést kísérel meg, ha ez nem sikerül a Csomagot a címhez tartozó postahivatalban helyezi el 5 napra, ahol a Csomag átvehető. Amennyiben ezen 5 napon belül sem kerül a Csomag átvételre, az MPL futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a Szolgáltatóhoz. Ezt követően a Szolgáltató az XII. pont szerint jár el.
  8. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Vásárlólra terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
  9. A Szolgáltató magára és az általa üzemeltetett webhelyre nézve követendőnek tekinti a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
  10. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az info@kokuszolaj.bolt.hu címen.
  11. A felhasználó adatait a Szolgáltató nem iktatja.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben az EU-s törvények és a magyar polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webhely oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Kókuszolaj.bolt.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen Szerződési Feltételek az alábbi dátumtól megszünésig érvényesek:

Kelt: 2014. március 3.

Kókuszolaj.bolt.hu webhely
E-mail: info@kokuszolaj.bolt.hu